Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   158 / 158
(#) huggybear válasza VIM hozzászólására (») 12:44 /
 
Szia! Hogy érted azt, hogy "utána nézel a kapacitásának"? Arra gondolsz, hogy milyen való bele gyárilag vagy esetleg méressem ki terhelővillával? Jelenleg 60 Ah-s van benne és a gép szerint ezzel is szerelték gyárilag.
Nekem is felvette a töltést, miután haza hozta a tréler, bár összesen kb. 15 órát kellett töltenem. Mondjuk lehet azért is, mert egy egyszerű Lidl-s töltőm van. Azóta viszont megy, nincs nehézség az indulásnál és tartja is magát, tegnap 12.5 V körül mértem a feszültségét. G.
(#) szs válasza huggybear hozzászólására (») 14:13 /
 
Számomra úgy tűnik, hogy az az állítólagos "generátorfelújítás" nem igazán jol sikerült.
Ugyanez dolgok törtentek nejem autóján, generátorcsere megoldotta.
(#) VIM válasza huggybear hozzászólására (») 14:18 /
 
A felvetésemre meg is válaszoltál, hogy akkor ez az akku kapacitás "hiba" kizárva. Közben néztem egy rajzot amin az van feltüntetve nagyobb fogyasztóként mint a kórmányszervó aminek a vezérlő modulja 80A-s fő (a 30-as pontról) és 10A-s (a 15-ről) vezérlési biztosítékkal van ellátva. A világítással kapcsolatban olyasmit említ a leírásban az ismert hibák sorolásánál, hogy a homlokfalnál (esőcsatorna) van egy több csatlakozós doboz jobb oldalon a lengéscsillapító kupakja mellet ami be szokott ázni és az oxidáció okozhat kontakthibát. Azt nem írja, hogy melyik csatlakozó (vagy csak egy van?). A világítást azt a multifunkciós kontroll modul vezérli, ellenőrzi a ködlámpákat és a többit is illetően. Ennyit tudtam kibogarászni.
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») 14:32 /
 
Azt elfelejtettem még odaírni, hogy a szervó modulja az közvetlenül a generátorról is kapja a delejt.
A hozzászólás módosítva: 14:33
(#) 444Tibi válasza huggybear hozzászólására (») 15:28 /
 
Véleményem szerint test kontakthiba van valahol.
Erre utalnak a megmagyarázhatatlan illogikus működések.
Pl. egy hátsó lámpa testhiba avatatlant teljesen összezavar mert az index ütemében villog a helyzetjelző, fékezésnél meg félfénnyel a fék és irányjelző. Egymáson keresztül.
(#) huggybear válasza szs hozzászólására (») 16:09 /
 
Van hozzá egy bontott generátorom, azonban nem tudom felszereljem vagy sem, mert ugye jelenleg működik, így nem fogok változást látni a két állapot között. Ez ezzel a dilemmám. G.
(#) huggybear válasza 444Tibi hozzászólására (») 16:11 /
 
Én is erre felé hajlok, vagy a kábel hiba felé, de nem tudom melyik testelási pontokat kellene ellenőrizni. A két nyúlványon van egy-egy, valamint elvileg a motoron rajta. Ebből csak a bal nyúlványon levőt néztem, ami az akksiról van levezetve oda, azzal nem volt gond, nem láttam rajta különös dolgot. G.
(#) huggybear válasza VIM hozzászólására (») 16:13 /
 
Arra gondolsz, hogy esetleg a szervóval van gond és az befolyásolja a generátort?
Nem tudom melyik az a doboz, de szerintem ha beázna valami, akkor nem csak töltés hiba lenne, hanem más elektromos eszköz/funkció működése is rendellenesen működne, legalább néha. Mit gondolsz? G.
(#) zolika60 válasza huggybear hozzászólására (») 19:28 /
 
A generátor házát egy vastagabb vezetékkel kösd össze az akku negatív pólusával. Így biztosan lesz test neki. Ha megjavul akkor a motor és a karosszéria között nincs rendes test. Vagy a generátor és a motor között. Nem bonyolult javítás és kiderül belőle van-e más hiba.
Következő: »»   158 / 158
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem