Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Motorgyújtás
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Nov 2, 2006
Lapozás: OK   190 / 190
(#) dB_Thunder válasza nyemi hozzászólására (») Aug 17, 2017 /
 
Mi az a gyorsaság és áram? Pár kHz és max 50mA ?
Kapcsolási rajzot nézve max 10mA
Ezt egy BC212 is tudja. Nehéz lenne oda rossz tranyót találni...
(#) verbation hozzászólása Aug 20, 2017 /
 
Sziasztok!
Olyan tervem lenne, hogy 125-ös Mz-re raknék Cdi gyújtást. Dc Cdi lenne a 12 volt megvan, a jeladótekercset ráépítem, viszont nem tudom melyik Dc Cdi elektronika lenne a jó választás. Az olcsóság kedvéért valami kínaira gondoltam. Ezek állítják az előgyújtást vagy nem?
Köszönöm a segítséget.
(#) szeman hozzászólása Aug 24, 2017 /
 
Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.
Van egy Aprilia Pegaso 50 motorom.
A feszültségszabályozó elromlott. Kaptam egy másikat, viszont az 4 pólusú.
Ki tudom váltani vele? Hogy tudom bekötni?
A 4 pólusú egy Aprilia Tuareg motoré.
(#) nyemi válasza dB_Thunder hozzászólására (») Aug 26, 2017 /
 
Lehet, de majd megépítve kiderül. Amúgy is az eredeti 10Ω-os impulzus tekercs, az egész fordulat tartományba, relatíve kis feszültséget szolgáltathat.
Íme akkor a kapcsolás(lásd képeket Ami esetleges kis áramkör módosításokkal akár más impulzust tekercsel ellátott motorhoz is átalakítható. De ezt az után építőkre-fejlesztőkre bízom. Használjátok egészséggel.

Ui:apropó, utólag derült ki, hogy YZ80-as -Y125-re használták ezeket a CDI-ket.
Alaplapot (lendkerék 4 mágneses) és az adatlapot is berakom segítségnek, a beazonosítás könnyítésére.
A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2017
(#) olika76 hozzászólása Szept 4, 2017 /
 
Kedves Elektronikások!

Egy trabant gyújtásánál találkoztam egy rossz HAL IC-vel, amely egy B61 (4 pólus). Hol lehet ilyet venni, mert nem találok sehol sem ilyet. Esetleg helyettesítő?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

Üdvözlettel: olika76
(#) ferci válasza olika76 hozzászólására (») Szept 5, 2017 /
 
Szia!
Írtam privátot.
(#) DS65 hozzászólása Okt 5, 2017 /
 
Sziasztok!

Trabant tranzisztoros gyújtásmodulban /EBZA ESE-2H/ elszállt a "12 lábú hibridáramkör".
Valahol lehet kapni ilyen alkatrészt?
Belsejéről elvi kapcsolási rajz...?
Tudnám pótolni akár egy épített áramkörrel?
Ha tudtok segíteni, nagyon köszönöm!
(#) erdgab válasza DS65 hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Szia!
Anno én is kerestem ezen hibrid kapcsolását,sajnos nem találtam.Én inkább autó bontóban keresnék egy ilyen komplett áramkört.
(#) 7DU válasza DS65 hozzászólására (») Okt 8, 2017 /
 
Szia Sándor!
Nekem van egy felesleges panelem,de valami baja van .(én nem foglalkoztam vele)Szívesen átadom, hátha segít rajtad.
Üdv: Laci
(#) DS65 válasza 7DU hozzászólására (») Okt 9, 2017 /
 
Köszi Laci, írtam P.Ü.-t!
(#) 7DU válasza DS65 hozzászólására (») Okt 9, 2017 /
 
Szia Sanyí!
Minden ellenszolgáltatás nélkül ajánlottam fel a panelt.Csak annyit tegyél meg, hogy közlöd a Fórumon:sikerült életet lehelni a szerkezetbe.
Üdv-Szabó László
(#) HA3GX hozzászólása Okt 11, 2017 /
 
Egy vödör dióért cserébe kaptam egy Kinroad qt-5 komplett motorblokkot.
Milyen gyújtásnak nevezik azt, amin nincs külön elektronika, csak egy gyújtótranszfomátor? És milyen elven működik?
(#) attika válasza HA3GX hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Ha nincs külön elektronika csak egy gyújtótrafó akkor az sima hagyományos mechanikus megszakítós gyújtás.
(#) nyemi válasza HA3GX hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
"IDM" vagy "Kinetic cdi" A gerjesztőtekercs pozitív félhulláma tölti a kondenzátort, a negatív meg gyújtja a tirisztort. Ezért a négy mágneses lendkeréknél fordulatonként két szikra képződik, amúgy ez a gyengélye is.
(#) pjg válasza nyemi hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Pontos!

j-vel.
(#) nyemi válasza pjg hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Jav. "gyengéje is" köszi
(#) V L válasza olika76 hozzászólására (») Vas, 19:30 /
 
Szia
Ha még nem sikerült a jeladó panel trabi probléma végére járni, akkor tegyél be mechanikus megszakítót, a hibrid ic-t kikötöd a fenti panelből helyette 4db 470 ohm 1w kell csak, és a végfokokat vezérled direkt. Nekem annó még jobb is lett a verda, a röpsúlyos előgyújtás szabályzás miatt. Lestek is milyen ez a trabi, hogy megy 140Km/h-t-a belsősávban a pályán.
A hozzászólás módosítva: Vas, 19:33
(#) pjg válasza V L hozzászólására (») Vas, 19:59 /
 
Szakadékban hátszéllel?
Következő: »»   190 / 190
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Okt, 23. Hé
2:51:08
Jelenleg 50 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu