Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Crystal radio - detektoros rádió
Lapozás: OK   62 / 152
(#) Gőzgépész válasza sz_ferko hozzászólására (») Nov 15, 2011 /
 
Valóban, a két tekercs egymáshoz viszonyított helyzete nagyon kritikus.Aprólékos és finom tekercs mozgatással lehetett ezt az eredményt elérni.Sajnos azóta nem tudom megismételni, nem jön be a Kossuth.
(#) Gőzgépész válasza _BiG_ hozzászólására (») Nov 15, 2011 /
 
Biztos, hogy helyén való az okfejtés, mert ez magyarázatot ad arra, hogy 3 fokos távolságban miért fogható két egymástól távol lévő adó.Valóban a váltás a két adó között rendkívül élesen következet be,mintha egy kétállású kapcsolóval és nem egy folyamatos hangolású kondenzátorral álltam volna rá a két adóra.
Ezúton köszönöm mindenkinek, hogy segítenek a felvetődő problémára megoldást találni.
(#) fúró hozzászólása Nov 15, 2011 /
 
sziasztok detektoros rádiót szeretnek építeni de még elég kezdő vagyok kérlek segítsetek az építésben minden ötletet szívesen elfogadok kösz előre is.
(#) pucuka válasza fúró hozzászólására (») Nov 15, 2011 /
 
A legjobb ötlet, ha végigolvasod ezt a pár oldalt. Minden benne van, amit a detektorosról tudni lehet.
Azért odafigyelhetnél az írásmódodra, ahogy láthatod ezen az oldalon nem divat a pongyola írásmód. Mondateleji nagybetűk, írásjelek, tagolás.
(#) fúró válasza pucuka hozzászólására (») Nov 15, 2011 1 /
 
Szia képzeld végigolvastam ahogy kivettem a te írásodból ,nem mindenki lehet olyan okos mint te . Szerinted mért van kitalálva ez a oldal, hogy segítséget kérjünk egymástól nem? ja még annyi hogy azért kértem a segítséget hogy egy jó kapcsolást tudjak csinálni .
(#) fúró válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Nov 15, 2011 1 /
 
Szia én nem azt mondtam hogy mindenki hozzám alkalmazkodjon meg különben nem is hisztizek .
(#) fúró válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Nov 15, 2011 /