Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Elképzelhető, csak azért gondoltam megemlítem, nem véletlen ha testet kapcsoltatnak. Ha a gyári bekötés negatívos, akkor az úgy legyen "visszakötve".
![]()
Így van, az csak egy kapcsoló, nem felejtettem el, de még nem néztem meg. Amint meglesz, beírom, hogy mi, hogy volt, stb.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy honnan tudnám beszerezni a Bosch szín és számkódokat? Van egy könyvem (gépjármű villamosság) abban benne vannak a fontosabbak, de nekem kéne a többi is. Számokból és színekből is. Nem kifejezetten egy bizonyos járműhöz kell. Próbáltam rákeresni erre a DIN 72552 rendszerre, de nem találtam semmit. Szóval ha valaki tudja hol találom, vagy tud küldeni linket/képet/táblázatot azt nagyon megköszönném! ![]() Üdv.!
Sziasztok. Meriva-ban találkoztam a következő "kapcsolással". Gyújtás bekapcsolva,világítás bekapcsolva(tompított),ha a gyújtást levesszük,a tompított kikapcsol és csak a helyzetjelzők világítanak,ha a gyújtást újra ráadjuk vagy a világítás kapcsolót a helyzetjelző állásba majd ismét a tompított állásba kapcsoljuk ismét világít a fényszóró. Ezt a kapcsolást szeretném valahogyan megvalósítani,de egyenlőre csak 1 relé van meg hozzá.Előre is köszönöm a segítséget
Üdv mindenkinek.
Nem tudom, hogy jó helyen kérdezősködök, egy Peugeot partner 1.4-es benzines motorról kérdeznék hogy hol lehet állitani a keveréket vagy nem is lehet sehol esetleg a szondát kell cserélni mert egy kicsit sokat kap a motor, nem egyenletes az alapjárat hanem hullámzik. Válaszokat előre is kösz mindenkinek. Laci!
Hi
Először is vákuumkábeleket csekkold le, ha ott minden renden akkor gyertya csere, esetleg tisztítás a levegőszűrővel együtt. Végül pedig alapjárati motor takarítás vagy csere. Egyébként a keveréket az ECU állítja be több bemenő jel alapján:vízhőfok, légtömegmérő, lambda szonda stb Ha sok naftát kap akkor azt a lambda szondának be kellene jelezni hogy túl van dúsítva és az ECU vissza szabályozza. Ha pedig nem reagál akkor a szervizlámpa kiabálna hogy gubanc van. Tehát szerintem annyíra nincs nagy gond. A fenti dolgokat csekkold.
Hát annyira nagy baj az nincs csak idegesitő, hogy szépen egyenletesen kellene neki dolgozni, de mit értel az alatt, hogy " Alapjárati motor takarítás vagy csere?? "
Sziasztok !
1.9 TDI Seat Ibiza AFN motorkódos, komplett huzalzási rajza kéne ha valaki tudna segíteni nagyon nagy király lenne. előre is köszi !
Üdv szeretnélek megkérni clipper 101 auto riasztohoz bekötési rajzot keresnék ,ha tudnál segiteni Benedek.
Hello!
Akkor kész a rajz. Remélem erre gondoltál. A tompíottra menő vezetéket kel megszakítanod, és "sorba kötni" az áramkört. Ezen kívül a GND-t és a gyújtás feszültségét kel hozzá csatlakoztatni. üdv! proli007
sziasztok nekem Ford Fiestam van es a problemam az hogy a lampat csapom fel egy karon 1sö a 0a 2dik a hejzet a 3. a lampa a problema az hogy a hejzetem az nem dolgozik .elore is kosz.zsolt
Nem világít a helyzetjelző. Ez a legjobb tippem!
![]()
helló még annyit szeretnék kérdezni hogy az elektrolit kondit kivéve a többi kerámia vagy fólia legyen?köszi szépen
Hello!
Inkább fólia kondit használj időzítésekhez. De nekem is lenne egy kérdésem. Miért esik oly nehezetekre, nagy kezdőbetűvel írni? Ha a válaszadásban nem sajnáljuk a fáradságot, akkor illene a kérdés feltevésekor sem sajnálni.. :no: üdv! proli007
Na kicsit megkésve, de ma bekötöttem a hűtőventilátort
![]() A hőgomba a testet kapcsolja, midnen jól működik, csak elég magas hőfokon 100 Celsius felett kapcsol be a venti. Üdv nektek!
Hello!
És hol kellene? Az üzemi hőfok, általában 90..95 fok között van. Ott is járjon? Egyébként a hűtőközeg (a rugós zárósapkának köszönhetően) nyomás alatt van, tehát még 100foknál sem forr a víz.. üdv! proli007
Bocs en vajdasagi magyar vagyok es nemtudok mindent tokeletesen magyarul.Es megvalami a billentyuzetem szerb nincs ekezetem.
üdv olyan kérdésem lenne ,hogy van 1 3golf amiben nem volt elektromos ablak de sikerült gyárit szerezni megvannak a motorok a kapcsolók és az ajtókba való kábelkötegek is de az csak a kapcsolótábláig megy és onnan tovább semmi se relé se semmi hogy tudnám ezt vezérelni ?? ahoz kellene nekem 1 részletes kapcsolási rajz vagy valami amivel tudjuk üzemeltetni
válaszotok és segítségetek előre is köszönöm
Igen, tudom 110 fok körül kezd forrni, a venti 110 alatt nem sokkal kapcsol. De ha így van beállítva nincs mit tenni, csak eddig úgy közlekedtem, hogy nem volt bekötve a ventilátor és nem ment 90-95 fok felé a hűtővíz. Persze, idáig még nem is voltak nagy melegek se, az alacsony fordulatszám és a menetszél kellően megoldotta a túlmelegedés elkerülését.
Helló
Valaki tudna segíteni,hogy PEUGEOTT PARTNER-be az autó erősítőhöz honnan tudom úgy vinni a pozitív szálat,hogy ne furkáljam szét az autót,van esetleg az utastérben a műszerfal alatti biztosíték táblán csatlakozási lehetőséget. Nem nagy erősítő lenne betéve, kb 2x 50Watt. Válaszokat köszönöm.
Közvetlenül az akkusaruról. A gyári kábelezés nem úgy van méretezve, hogy erősítőt kötözgessenek rá...
![]()
Mostanság a fejekre hazudnak 4x40-50 W-ot... Innentől 2x50 W-nak csak úgy van értelme, ha az valós szinusz teljesítmény. Az meg rögtön kétszer annyi áram.
![]()
Sziasztok! Szerintem ez a téma áll a legközelebb ahhoz amire nekem lenne szükségem. Talán tudtok nekem segíteni!
Egy kis teljesítményű erősítő kéne nekem ami 0,2- 1,1v os pulzáló jelet erősítene fel, max 0,5v al kell nagyobb jel Az erősítés mértékének változtathatónak kell lennie, de kell még a végére egy állítható feszültség korlátozó ami nem engedi a kimenetet a beállított feszültség fölé menni. Lambdaszonda jel erősítésére kéne, fogyasztás csökkentés céljából! Segítségeteket előre is köszönöm!
[off]Nálam a fejben is 20-as van...
![]()
Ezer bocsánat a kisbetűkért. Köszönök mindent még egyszer.
Üdvó8
Nem egy audio erősítővel kéne manipulálni az lambda szonda jelét, már ha valóban ez a célod...
![]() Egy audió erősítő a pozitív félhullámot éppen annyira erősíti mint a negatívat, tehát csak a jel P-P értéke lenne nagyobb, magyarul éppen olyan arányban érzékelné az ECU "dúsnak" a keveréket, mint "szegénynek"... Szerintem inkább keress egy autós témát, úgy tudom létezik rá valami megoldás... ![]()
Üdv.
Hűtő ventilátorral kapcsolatba kérnék segítséget. Meg szeretném relézni, egy nagares rlac/4-12 12 v 70 A (diódás) javasolt az üzlet. Szerintetek az alábbi bekötés helyes? 30-86 lábra aksiról +, 85 láb a hűtőgomba egyik ágára a gomba másik ágát testre. Ventilátor pozitívot a 87 pontra, ventilátor negatívot testre a kasznira. Illetve szeretnék egy 12 voltos villogó ledet a műszerfalra, hogy lássam bekapcsolt e a ventilátor azt melyik lábhoz rakjam, mekkora ellenálásal. Köszi a segítséget remélem nem írtam bonyolultan. Így néz ki a relé
Jó lesz, de az akku + és a 30-as közé egy biztosítékot kellene kötni. Szerintem egy 30A-es biztosíték kelleni fog.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |