Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   299 / 336
(#) ftirius válasza attika hozzászólására (») Szept 11, 2020 /
 
Nem kell?
(#) Joe_001 válasza ftirius hozzászólására (») Szept 11, 2020 /
 
Amennyiben elfordul rendesen, "csak" nem kapcsol, és cserélhető is a betét akkor nem kell. A Passat-omnál az is csücskös volt!
(#) frissadam válasza frissadam hozzászólására (») Szept 12, 2020 /
 
Hello! A fent tärgyalt hibät mÉg nem järtam teljesen körbe s tärtam fel sajnos. Azota annyi a vältozäs, hohy P1243 hibät is kÉpes bedobni a vezÉrlö. Ilyenkor ESP - CheckEngine lämpäk vilägitanak. A hibajel ugyan az. A motor fÉl gäzpedäl älläsnäl nem tud jobban gyorsulni És hibät jelez.
(#) VIM válasza frissadam hozzászólására (») Szept 12, 2020 /
 
Helló! Ezt a hsz.-t rossz helyre címeztem de azt gondoltam beleolvasol. Ha félúton el vesznek a lovak akkor feltételezhetően nem tömör a rendszer.
(#) frissadam válasza frissadam hozzászólására (») Szept 13, 2020 /
 
P1243 hibakoddal van valakinek konkrÉt tapasztalata? Mi lehet? Hogy orvosolhato?
(#) Joe_001 válasza frissadam hozzászólására (») Szept 13, 2020 /
 
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 13, 2020 /
 
Sziasztok!
Focus Mk2 . 2007.11. 1.4i.
100% hogy müszercsoport hibás.., tipushibának is olvastam utólag.., milio CAN kommunikácios hibakód+ alkalmilag nemveszi a gázt+ alkalmilag gyujtaskulcs öninditóállásban semmi+ alkalmilag KM óra helyén csak " kötöjelek"..,
Bontott kombimüszer csere eseténn nem indul az autó.., elötte immoskulcsokat felkell tanitani ugyanis. Mi ennek a procedurája?? Kell hozzá két uj immochip??? Régiek eredeti chipek cryptosak, nem valószinü hogy mégegyszer tanitani lehessen őket, legalábbis ugy gondolom.., de lehet hogy nem igy van.
Forscan- nel normál esetben tudnék uj chipet tanitani..., de ez nem az a figura, vagy mégis azt kellene venni hogy sima uj chip- s kulcs feltanitása??? Ebben kellene szaktanács. Egyébbként 2db kulcs van a memóriában.
Köszi a segitőkész válaszokat!
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2020
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 14, 2020 / 1
 
Szia! Nem tudom, hogy a csere óracsoporthoz hogy kell hozzárendelni az eredeti kulcsokat vagy inkább az "immot" de nagy valószínűséggel jobb lenne az eredeti óracsoportot a fő csatlakozó stekkernél átforrasztani a panelen. Az immo panelén is vannak problémák ennél a típusnál, talán azt is meg lehetne nézni.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Szept 14, 2020 /
 
Üdv Kedves Imre!

Gyengém a forrasztás....,tudod az évek..,egyébbként szinte 90%-ban mindig a 32Tüs stecker paneforrasztásai gyengülnek el az eddigi utánolvasásaim alapján.., ezen a Focuson full CAN-es minden vezérlő.., Gateway is egyben a müszercsoport.., meg még egyebek is ., itt van egy nagyon
jó cikk erről.
https://www.actronics-gmbh.de/acinsights/kombiinstrument-ford-focus-2

üdv Laci
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 14, 2020 /
 
Ezzel a csere óracsoporttal sem lesz egy "életbiztosítás" az üzem. Linket ezért nem is mutattam neked, mert eléggé felkapott az ezzel foglalkozó oldalak száma és gondoltam, hogy ezeket már "megreggelizted". Ehhez a forrasztási művelethez hőlégfúvó forrasztó kellene, mert azzal elkerülhető volna az esetleges zárlat okozása a forrpontok között és az SMD alkatrészek végeinél, persze paszta és/vagy folyasztószer hozzáadása mellett.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Szept 14, 2020 /
 
Igen..., szikrázik a szemem a sok idevágó-javitási videótól...,eszméletlen nagy technikai különbséget látni., egy valóban professzionális.,müszeregység végtesztet is csinálni tudó felujitó cég.., és egy "kontár" forrasztgató" ténykedeése között.., a kontárt persze nem pejorativan értettem., csak ellenpontját egy profi cégnek.
Még mindig várom egy ford spéci diagnoszta felvilágositását .,hogyan kell egy használt müszeregységet csere után ujra inicializálni.....
(#) kmcservice1 válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 15, 2020 / 1
 
Szia! Ezt egy forscan volumenű eszközzel nem fogod megoldani. Vagy a gyári diagnosztikával (IDS) azonos tudású eszközt szerzel be, azzal lehetséges OBD-n az autóban az eredeti óracsoport kiolvasása, majd a bontott egység beépítése után az adatok rátöltése. Lehetséges továbbá az óracsoport klónozása is XPROG-M-el viszonylag könnyen - asztalon, ehhez az óracsoporton ki van alakítva egy 6-os csatlakozó (van amelyiknél benne van a tüskesor is, van amelyikből kispórolták és be kell forrasztani). Továbbá lehetséges a bontott óracsoport beépítése után a kulcs hozzáprogramozása is, de ehhez minimum két kulccsal kell rendelkezni és egy komolyabb kulcsprogramozó eszközzel. Az immo rendszer OUTCODE-INCODE rendszerrel működik, amikor diagnosztikával próbálsz kulcsot adoptálni, kiad egy 12 karakteres out kódot, amire egy 4 számjegyű válaszkódot vár, ehhez vannak kód generátorok. De ha rám hallgatsz, elküldöd Nekem az óracsoportokat, megjavítom az eredetit, leklónozom a bontottat és nem kell kulcsot programoznod, mindkét óracsoportot használhatod, természetesen a használat függvényében előbb utóbb a km óra állásban eltérés keletkezik (klónozás után minden azonos lesz.). itt megtalálsz: www.motorvezerlo.hu
(#) Lezli46 válasza kmcservice1 hozzászólására (») Szept 16, 2020 /
 
Szia!

Köszi mindenekelött a válaszod-, elözetesként annyit hogy kb max 3 alkalommal programoztam Fordhoz forscanel gyujtáskulcsot..,utoljára évekkel ezelöt , ugyhogy emlékeim bizonytalanok hogy out-incode vagy időzáras figurával lett a biztonsági belépés.
Nem is szeretem ezeket a kulcsprogramozásokat, csak végső esetben állok neki---akkor viszont gyomorgörcsel , vajon nem történik-e valami fatális visszafordithatatlan egy téves klikkelés után stb....
Most ez volt az adott figura: Adott , diag és hibajelenség szerint , szinte 100% hogy hibás a müszercsoport. Egyik alternativaként ,egy olcsó bontott csere jött szóba: Erre volt elképzelésem hogy a csere után ,betanitok két uj gyujtáskulcsot az indithatóság miatt .,Ha ez sikerült , akkor elmconfiggal kiolvasom a müszerfal adatokat a régiből , és a
cseréltbe , ha szükséges majd utolag beirom.,kivéve km óra állást mert azt ezzel csak fölfelé tudtam volna változtatni. Ezt a variációt gyorsan elvetettem ,mert nagyon nem voltam biztos hogy ez egyáltalán müködni fog, azonkivül meg transpo chip-eket is bekellett volna szereznem stb-stb. Szerinted ennek a variációnak müködni kellett volna??? Csak érdekességként kérdem.

Másik variációnak maradt a javitás--javittatás., azzal az elönnyel , hogy minden marad , csak csere és mehet útjára...,elvittem a városban abszolult monolhelyzetben lévő kulcsos mühelybe..,ahol megjavitották, szóval sem emlitve hogy átforrasztás vagy konkrétan mi is történt stb.., mindenesetre a lényeg hogy müködik--,még mindig--remélem soká..,sajnos ebben a mühelyben--talán kivételes poziciójuk miatt is., de különben is az Ügyfél szót nagyon mikróbetükkel irják.., és akkor még nagyon visszafogott a véleményem. Mindenesetre legközelebb .,ha ilyen javitásba keverédnék , Neked fogom elküldeni., nem sajnálva a becsomagolást és postára való elbattyogást.,amit most meg akartam sporólni.,
ezáltal megkimélve magam egy bunkó kezeléstől.
(#) kmcservice1 válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 16, 2020 /
 
Szia! Itt meg tudod nézni lépésről lépésre, hogy mit csináltak az óracsoportoddal, remélem nem nagyon húztak le, mi óracsoport javítást 10.ezer-ért végzünk, a klónozás ugyanannyi, kulcsprogramozás profi eszközzel (kb. 10 másodperc az autóhoz való csatlakoztatás után) 3500-5000 között, attól függően, hogy mi adtuk-e a kulcsot. Szóval a leírás képekkel illusztrálva: http://www.motorvezerlo.hu/FORD_FF.html
(#) Lezli46 válasza kmcservice1 hozzászólására (») Szept 16, 2020 /
 
Köszi.., nagyon kedves vagy.., egyébbként egy huszas volt.,de ez másodlagos.., az elképesztően gusztustalan pökhendi-arroganciás kezelés ami mélyen érintett.

Sok údvözlet
(#) Ormai01 hozzászólása Szept 18, 2020 /
 
Mazda6 autóban az autó kikapcsolt, álló állapotában az immobilizer hibajelző lámpája villog. A mtor bekapcsolt, járó állapotában alámpa kialszik. Az autó leállításakor megindul a villogás. Mi okozhatja a hibát. Az ECU-ban nincs tárolt hiba.
(#) Uviktor válasza Ormai01 hozzászólására (») Szept 18, 2020 / 1
 
Üdv,
Nekem üzemszerű működésnek tűnik...
Üdv!
(#) vargaf válasza Ormai01 hozzászólására (») Szept 18, 2020 /
 
Ennek így kell működnie, miért keresel hibát?
(#) Ormai01 válasza vargaf hozzászólására (») Szept 18, 2020 /
 
Köszönöm szépen.
(#) Ormai01 válasza Uviktor hozzászólására (») Szept 18, 2020 /
 
Köszönömszépen!
(#) Kismazsika hozzászólása Szept 18, 2020 /
 
Sziasztok! Igazság szerint nekem egy kézzel rajzolt kapcsolási rajzra lenne szükségem, ami egy mtz 50 típusú traktorhoz kellene az indítás, töltés, és az izzításhoz. Tudom, Google a barátom, de sajnos nem egyértelműek a találatok, illetve ami jó lenne rossz minőségű a kép és nem lehet nyomon követni a vezetékeket.
Aki segít nekem annak nagyon megköszönném!
(#) VIM válasza Kismazsika hozzászólására (») Szept 18, 2020 /
 
Szia! Jó az csak egy kicsit meg kell kozmetikázni.
(#) frissadam válasza frissadam hozzászólására (») Szept 23, 2020 /
 
Hello!
Körbejártam az elözöekben tárgyalt Opel Meriva 2003 Z17DTH erötlensÉgi problÉmát. Foton turbo állo és elinditott alapjárati állapotban.
1/6 csatlakozo 1524 Ohm 0% állás
1/6 csatlakozo 1620 Ohm 100% állás ezt az erteket csak akkor adja ha gyorsan nyomom le a pedált. Ha lassan nyomom ez a max ertek kb 40% állásnál utána csökken az ellenállás ÉrtÉke.
1/5 csarlakozo 350 Ohm 5v mindig pedal nem befolyasolja
2/3 csatlakozo 1500 Ohm 0% pedál
2/3 csatlakozo 1290 Ohm 100% pedál Az ÉrtÉk linearisan változik soha nem ad csucsot ket vegallas között.
2/4 csatlakozo 450 Ohm minden állás mellett.

Milyen konkluziot lehet levonni az informáciok ismeretÉben?

Köszi!
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 24, 2020 /
 
Sziasztok!

Tudnátok segiteni??
Peuge 207. 2111. 1.6Hdi motortéri Bsm biztositéktáblát kellene cserélni--, néhány kérdés volna ezzel kapcsolatban:
1. Bontott készülék simán kicserélhető- beépithető kódólas stb nélkül?

2.Ha kicserélhető , akkor mire kellene ügyelni készülék beszerzéskor--- beépitéskor?,

3.Ha tanitani kellene,akkor PIN kód kellene ehez? DiagBox ( klonverzió) alkalmas erre?

Köszönöm hozzászólásotokat!
(#) AZoli válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 25, 2020 / 1
 
Szia!
Nem kell semmit tanítani, simán cserélhető, csak a motorizáció és a felszereltség függvényében vannak különbségek.
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 25, 2020 /
 
Sziasztok!

Sziasztok!



Peuge 207. 1.6 Hdi. 2011. Szervokormány nem müködik!



BSM és BSI -ben biztik jók.

Kormányszervó Motor .,és Kormányszervó elektronika tápellátása is Ok.

Akku+tényleges töltés jó.. 14.9 diagban ., de Gen 61 en hogy lehet látni "0" V-t??

Használtat cseréltünk ,de azzal se lett jó!

Hibakodok :5ff és P0606
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 27, 2020 /
 
Peuge 207. 1.6 Hdi. 2011. Szervokormány nem müködik!

Lejátszottunk egy kajak akksi+ töltő rákapcsolva figurát..,de nem változott semmi!
Egy manuális Bsi reset-et csináltunk---kommunikációs hibák elmentek---töltés "rendeződött" kb 14.2V-ra--14.9V-ről. ECU vezérelt töltés van rajta.
A P0606 .., belső vezérlőegység (szervoelektronikáé) hiba az megmaradt viszont.
Földugtuk a régi lecserélt szervomotort elektronikával együtt a csomagtartóból---de ugyanez a P0606 maradt...
Karambolos volt --tulajnál már nem müködött a szervó ,ugy vette..,hütő stb cserélve volt.
Bsi-ben üzenet kb : "hibatároló 30 fölött " !!!
Ezzel lehet--kelle-e valamit kezdeni--vagy figyelmen kivül lehet hagyni???

köszi minden választ!
A hozzászólás módosítva: Szept 27, 2020
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 28, 2020 /
 
Sziasztok!

Tudná valaki értelmezni ezt a "BSI hardvevisszaállitások" üzenetet???? Esetleg Figyelmen kivül lehet hagyni??

Köszönöm!
(#) zsoltee0001 hozzászólása Szept 28, 2020 /
 
Sziasztok
Ezek az elektromos tükrök, hogy működnek? A jojscic közvetlen adja az áramot a motornak, vagy ecu-n keresztül?
Egyáltalán hány motor van egy tükörbe?
Opel C corsáról van szó
(#) attika válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Szept 28, 2020 /
 
Te autóvillamosság szerelő vagy, nem?
Következő: »»   299 / 336
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem