Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   301 / 335
(#) Zsoltee0001_1 válasza FIGIRI hozzászólására (») Okt 10, 2020 /
 
Szia, sajna az általad adott link nem működik, de tisztára ledöbbentem, hogy "c corsa wire diagram"-ra semmi értékelhető találatot nem adott a gugli, ill lett volna, regisztráljak be, fizessek..... napersze, meg kitudja milyen kémprogramok, nem irigylem az autovillanyászokat, hogy ennyire hadititokként kezelik a vezetékterveket.
Annyit sikerült megtudnom, hogy melyik a ablakfűtés reléje, ez alapján megtaláltam a kábelét, erre rákötve elvittem vezetékeket az ajtócsatlakozókig, ezzel a tükörfűtés pipa.
A tükörmozgató motorok vezetékeit, 3db kábelt, kellett befűzni, mindkét csatlakozót azonos pontokon összekötni és az is pipa.
Szabványos csatlakozót nem találtam hozzá, ilyen érintkezőt építettem be, de gyönyörűen átadja a kontaktot, melléklet.
Kissé irreális munkaóra volt egy visszapillantó javításért, de legalább haverkodtam a kocsival.
(#) uniman válasza Zsoltee0001_1 hozzászólására (») Okt 10, 2020 /
 
Próbálkozzál még egy kicsit... Én onnan simán letültöttem az "Opel Corsa C Modeljahr 2001" dokuját...
(#) Zsoltee0001_1 válasza uniman hozzászólására (») Okt 10, 2020 /
 
De melyik linkről? Mert nekem csak homokórázik!
(#) uniman válasza Zsoltee0001_1 hozzászólására (») Okt 10, 2020 /
 
Innen...bár rémítget a chrome, hogy nem biztonságos...
(#) FIGIRI válasza Zsoltee0001_1 hozzászólására (») Okt 10, 2020 /
 
A lényeg, hogy sikerült megcsinálni, és az autóval való ismerkedés mindíg meghozza a gyümölcsét
(#) Zsoltee0001_1 válasza uniman hozzászólására (») Okt 11, 2020 /
 
Köszi, sajna az oprendszeremmel van gond, win10-es gép meg tudta nyitni, így már tudom tanulmányozni, németül egyáltalán nem tudok, kimásol beilleszt... huh ez a keresztbe átlósan betett vectra 16v háát nem könnyíti meg a sorsomat, de már ez is nagy segítség.
(#) nzozz hozzászólása Okt 11, 2020 /
 
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan kontaktspray -t/csatlakozó tisztítót, ami egyrészt hatékonynak mondható, másrészt biztonságosan alkalmazható? Motortéri biztosítéktábla aljzatokat szeretnék megtisztítani, amelyek alulról zárt burkolatban vannak, ami a tisztítószer elpárolgása miatt lehet problémás, de a biztosíték oldalról (felülről) szintén nehezen hozzáférhetők a csatlakozók, ami a normális mechanikus tisztítás akadályozza meg. Elég sok negatívumot olvastam ezekről az anyagokról (károsítják a csatlakozóhoz kapcsolódó vezetékeket, a műanyagot, gumit, stb.), ezért szeretnék tanácsot kérni, hogy van-e valami anyag, ami ilyen helyeken biztonságosan alkalmazható.

Köszönöm!
(#) mraulajos válasza nzozz hozzászólására (») Okt 11, 2020 /
 
Hali!
Én, agyon régen, csak ezt használom.
(#) frissadam válasza frissadam hozzászólására (») Okt 14, 2020 /
 
Hello!

Szeretnék segitseget kérni.

Opel meriva Z17DTH 2004 Nagyobb teljesitmeny igény esetén kidobja a villáskulcsos auto és ESP jeleket a müszerfalon. OPcom szerint "1243 (5) turbo nyomás nem megfelelö". Csináltam egy rekordot , jol láthato hogy alig 2000 fordulat felett 2 bár a töltönyomás. A turbo vákum szelep soha nem megy 70% fölé. Ugy tudom hogy geometriás turbo esetén a turbo vákum szelep szabályozza a geometriát és minél nagyobb a szelep értéke annál nagyobb a turbo keresztmetszete és igy csökkenti a nyomást fordulat emelkedésével. A mérés alapján nekem ugy tünik , mint ha nem tudná elárni a turbo vákum szelep a 100%-ot. Kérdés , hogy a gyári helyes müködés mi lenne valojában képes e 100% nyitásra? MAP sensor valszeg jol müködik , mert érzékeli a 2 bár töltést. Miért nem sazbályoz e szerint a rendszer?

Köszönöm ha valaki tud érdemben válaszolni.

Proba.pdf
    
(#) Istvan6868 hozzászólása Okt 14, 2020 /
 
Sziasztok bmw 525i e39 kombi 2002-es évjárat,az index jobbra balra balra jobbra magától indexel,nem áll le,minden segÍtséget hozzászólást köszönünk
(#) kaqkk válasza Istvan6868 hozzászólására (») Okt 14, 2020 / 2
 
Valószínűleg az indexkar kapcsolója esett szét, akadt össze. Végre egy BMW ami indexel
A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2020
(#) attika válasza Istvan6868 hozzászólására (») Okt 14, 2020 / 1
 
Milyen az a sziasztok BMW 525i, ez valami limitált kiadás volt?
(#) Joe_001 válasza frissadam hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Szia!
Nem vagyok szerelő, hibakódot olvastál? Általában segit, de nálam elvitt félre. A szerelőnek az is segít...
(#) frissadam válasza Joe_001 hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Köszönöm hogy segítettél. Rögtön olvasok is hibát....
(#) VIM válasza frissadam hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Szia! Az Opel Astra, Corsa, Combo és Meriva 1.7D EGR szelepe hajlamos a kipufogógáz-koromlerakódásokra, amelyek megrekednek, és gyorsan károsítják a turbófeltöltőt. Az angolok azt tanácsolják, hogy le kell szerelni a kipufogócsonkot, ellenőrizni a korom felhalmozódást, és tisztítani vagy cserélni az EGR szelepet. A változtatható geometriájú turbó mechanikája nem szereti a kormot, mert a vákuum szelep nem fogja tudni megfelelő pozícióba csűrni lapátokat. A turbó flexibilis csövei épségesek?
(#) Istvan6868 válasza kaqkk hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
szia cseréltünk egy másik kapcsolót,összes bizti jó
(#) Istvan6868 válasza attika hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Igen BMW 525 super 5 i Limited edition,ez a kocsi hivatalos megnevezése,index kapcsolót már cseréltünk,elakadás jelző kapcsolot cseréltünk,elképzelhetö az LCM modul rossz?
(#) Istvan6868 válasza kaqkk hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
szia nem tudod hogy az ülés alatt van még valami modem?
(#) VIM válasza Istvan6868 hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Szia! Ilyen relé nincs benne?
(#) VIM válasza Istvan6868 hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Ha motorkódot mondasz, talán többet lehetne mondani is, persze nem biztos, hogy találok is valamit erről a "bömbiről".
(#) VIM válasza Istvan6868 hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Közben megnéztem .... Nincs benne külön relé csak a "Light control modul". Keress ott egy szürke-barna színű vezetéket és egy kéket. Ezek kapcsolódnak az index kapcsolóhoz ami letesteli ezeket a szálakat az iránynak megfelelően. Ha onnan az LCM c/32 és c/14 pontjain valamelyiket letesteled és nem működik akkor a modullal lesz a probléma. A modul az F41 és F16 biztosítékokról kap táplálást (lila-sárga és zöld-sárga) a fehér-szürke-sárga az a "K bus" vonal az óracsoporthoz.
(#) Istvan6868 válasza VIM hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
köszi holnap megnézem,nekünk motorkódunk sincs itt nem kell,hollandiában vagyunk
(#) moltam válasza Istvan6868 hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
Attól hogy a hatóságok nem tartják nyilván, még van az autónak motorkódja.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2020
(#) frissadam válasza VIM hozzászólására (») Okt 15, 2020 /
 
EGR kb 15e km-el ezelött lett takaritva. Geometriát felhuzza alapjáraton a vákum. Ha kokszos lenne nem pont felhuzni lenne nehéz neki?Flexi csö csak olaj es vakum van , azok jok.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2020
(#) adapter hozzászólása Okt 18, 2020 /
 
Sziasztok!
KIA Ceed 2008-as 1.6 benzines autónk pár hete olyat produkál, hogy tolatáskor random módon (de 10-ből úgy háromszor) néhány másodpercre sípol a tolató radar mintha valami akadályt "látna" azután működik rendesen. Kicsit zavaró, jó lenne tudni mi ez. Típus vagy tipikus hiba lenne?
Köszi!
(#) Lezli46 hozzászólása Okt 19, 2020 /
 
Utólagos Tolató kamera Bmw E90 2009.

Elvi kérdés ez volna : Tolatókamera nem müködik rückverc sebváltó állásban., csak ha Menü gomb kb 5mp-ig nyomva van,ez egyébbként egy videoforráskiválasztó menü ,függetlenül sebváltó állásától!!!

Kamera jó., de nem kapja meg a +12V-t az utólagos kamera Interface-ből normális használat mellett ., csak a Menü gomb használata esetén!!!

Leirás szerint ez egy kapcsolt +12V , ami az interface saját menüjéből különböző szempontok szerint konfigurálható az Idrive-n keresztül. Sajnos ebbe a Menübe nem tudok belépni!!!
Ha a kamerára ., a hiányzó +12V-t beadom ,akkor sem történik semmi!!!! Interface rossz lenne??? Tápok+analóg tolatójel , CAN jelek megvannak.
Köszi a segitséget!
(#) jenki hozzászólása Okt 25, 2020 /
 
Sziasztok!

A segítségeteket kérném. Adott egy Daewoo Matiz 2001 évjárat, amibe rádiót szerettem volna cserélni, de mint ahogy a képen is látni, nem éppen szakember munkáját tükrözi. A vezetékek össze-vissza kötve, színek még véletlenül sem passzolnak (talán a fekete, amit meghagytak). A pirosat nem is látom sehol. Ugye, ami az alap az a fekete, piros, sárga és narancs színű kábelek lennének. A másik rádió bekötése így pillanatnyilag szünetel, előbb rendet kell tennem a kábelek között. Hogyan tovább?
(#) attika válasza jenki hozzászólására (») Okt 25, 2020 /
 
Miért nem mindegy a kábelek színe?
Ki kell mérni és bekötni.
(#) jenki hozzászólása Okt 25, 2020 /
 
Az megvan. Állandó pozitív és a gyújtás pozitívja is megvan. Viszont ahhoz, hogy a másik rádiónak legyen világítása még kellene a narancs is. Ez egyébként egy volkswagen gyári rádiója lenne. Aminek a bekötése így néz ki: (A kék kábel nélkül)
(#) attika válasza jenki hozzászólására (») Okt 25, 2020 /
 
Vigyél egy szálat a világítástól oda a rádióhoz és ennyi.
Következő: »»   301 / 335
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem