Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kapcsolóüzemű táp 230V-ról
 
Témaindító: cimopata, idő: Szept 13, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   723 / 778
(#) moltam válasza zolee1209 hozzászólására (») Dec 1, 2018 /
 
Helo.
Pont ezen kapcsolás alapjaira szeretnék Power led meghajtót építeni. 2A és ~38V amit egy led kér, de nekem több darabom van. Szóval viszonylag alacsony áram de magas kimeneti feszültség lenne az ideális. A kérdés hogy mekkora kimeneti feszültségig lehetne elmenni, hogy akár 5db sorbakötött ledet is kiszolgáljon a meghajtó. Gondolkozok több szekunderen is, ezzel annyi a gond ha netalántán az egyik ágon szakadás van, megpróbálja majd a beállított áramot a másik ágra terhelni. Bár erre is lehet megoldást konstruálni. Eléggé kezdő vagyok a témában, kb az alapok vannak, szóval szerintem összedobok egy tesztáramkört kisebb feszültségekkel/áramokkal, amin tudok szkóppal méregetni, állítgatni, illetve beleásom magam a témába.
(#) kovacs gabor daniel hozzászólása Dec 5, 2018 / 1
 
Üdv!
A "Ki mit épített?" című fórum témában szereplő kapcsolóüemű tápról folytatnám itt a témát. A képeket a kapcsolási rajzról ide teszem. Kezdőknek nem ajánlom megépítését, néhány bíztonsági komponens hiányzik .
(#) szendi001 válasza kovacs gabor daniel hozzászólására (») Dec 6, 2018 /
 
A kész megoldásról van képed? Most megyek a másik fórumra megnézni.
(#) kovacs gabor daniel válasza szendi001 hozzászólására (») Dec 6, 2018 /
 
Igen, ott megtalálod
(#) kovacsj76 hozzászólása Dec 7, 2018 /
 
Szia Gábor, a ferrit gyűrű méretét és menetszámait elmondod ha meg kérlek?
(#) kovacs gabor daniel válasza kovacsj76 hozzászólására (») Dec 7, 2018 /
 
A ferritgyűrű típusa ETD59, talalsz róla rengeteg adatlapot, primer menetszáma 12, szekunder menetszáma oldalanként 6.
(#) Epichydra hozzászólása Dec 7, 2018 /
 
Sziasztok!