Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   136 / 156
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 13, 2019 /
 
Igen igy van ahogy mondod,de gumibak is van közbe,ugyhogy csak maga a csavar ad át!!ugyhogy kihúzok 2 szál vezetéket az tuti,derektbe!
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 13, 2019 /
 
A csavar is gumiban fekszik a blokkon úgy emlékszem.
(#) csabeszsz hozzászólása Jan 15, 2019 /
 
Próba képpen csak meglököm egy pár pillanatra azt a D+ egy kis +12 volttal az akksiról!Hátha felgerjed!vélemény?
(#) csabeszsz hozzászólása Jan 18, 2019 /
 
Nem bíztam a véletlenre,25-ös flexi vezetékem volt,sajnos csak zöld-sárga,de az is megteszi!Alapjáraton,terheletlenül 14.65.Világítással,ablakfűtéssel,befúvó ventilátorral 14.35.Bár ha mindent rányomok besír az ékszíj
(#) kadarist válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Ezek szerint a csavaros kötések voltak rosszak?
(#) csabeszsz válasza kadarist hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
0.4 volt esett terhelésen,csak a lámpák felkapcsolásával!!Most semmi!Viszont az indulás utáni felgerjedést,még nem tudtam tesztelni!Majd holnap reggel!Legalább a kábelezés most jó!
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
lehet rátapintottunk a hibára?
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
RemélemA gyári testelések pl. nagyon ótvarok!
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Apropó..Nem ide vág de véletlenül nem tudod,hogy a bal oldali képen,az a fényes kerek,az micsoda az üzemenyag csövön?
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Azok sajna ezért kell cserélni őket ha gyanús
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Megy rá vezeték?
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Nem nem megy rá!
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Akkor lehet egy sima visszacsapó szelep,vagy valamilyen furmányos szürő.
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
köszi!kell az oda?
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Ha bajt nem csinál hagyd ott.Ha visszacsapószelep akkor még hasznos is.
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Köszi!
Generátor ékszíjat bonyolult cserélni?Ugye a szervószíj elötte van,így a szervószivattyút is meg lehet "billenteni"hogy az ékszíj meglazuljon?
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Megkel keresni a szerv.szivattyú szíj feszítőjét és lazítani.Nem feszegetünk és hajtogatunk semmit,hamar jön a baj.
(#) csabeszsz válasza blasz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Ja nem akarok feszegetni semmit félreértesz,csak azt hittem.hogy olyan feszitőív van a szervópumpának mint a generátornak!Szíjfeszitő csavar van rajta?
(#) blasz válasza csabeszsz hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Nem emlékszem rá de esélyes hogy van.
(#) csabeszsz hozzászólása Feb 4, 2019 /
 
Most hogy jó az idő pár másodperc és felgerjed
(#) Körmendi Gábor hozzászólása Feb 4, 2019 /
 
Sziasztok!

Az én problémám kicsit más, de szintén generátor. Azt vettem észre, hogy minden világítás pulzál (fényszóró, műszerfal, belső világítás, még a ventilátor is). Gondoltam szénkefe vagy feszszabályzó hiba. Mivel a kefékre várni kellett volna, ezért a szabályzót cseréltem, amiben úgy is benne vannak a kefék. Ez a pajzs alá integrált szabályzós és diódahídas kivitel.
Beszerelést követően semmi nem pulzált végre, az akksi nyugalmi állapotban 12,65 V, alapjáraton a töltés 14,58 V, fogyasztók bekapcsolása után pár tized esés, de fordulatszám emeléssel megint stabilan 14,5 V körüli.
Igen ám, de a töltéslámpa világít, a komputer szerint pedig töltési hiba van, ezért letilt fogyasztókat.Ez minden indítás után így van, de pár száz méter után elaludt. Most mentem kétszer 70 km-t ott 15 km után elaludt, beindult a szellőzés, és a páramentesítés, hazafelé indulva viszont menet közben jött elő. Leállás után az aksi 12,9 V volt.

Van ötletetek arra, hogy miért jelez? A generátoron egy + és egy A jelzés van. A + 13-as anya, az A 8-as.

Előre is köszönöm!
(#) attika válasza Körmendi Gábor hozzászólására (») Feb 4, 2019 /
 
Ez valamilyen Francia autó?
(#) Körmendi Gábor válasza attika hozzászólására (») Feb 4, 2019 /
 
Igen. Peugeot 406 2000 évjárat.
BSI-t is reseteltem már.
(#) Körmendi Gábor válasza Körmendi Gábor hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Ha esetleg segít a hiba feltárásban valakinek az infó, akkor addig eljutottam, hogy az akku + saruját össze kötöttem az "A" jelzéssel egy izzón keresztül és az izzó világít, amíg a motor be nem indul.
Ha izzó nélkül indítok, és világít a töltés lámpa (ez mostanra változó, hogy elalszik-e indításnál), akkor ha odaérintem az én izzómat, akkor az enyém nem világít, de rögtön kialszik a töltés jelző is.
Ez ECU vagy BSI hiba lehet? Esetleg testelési hiba? Vagy szimplán nem elég a gerjesztés neki?
Merre induljak?
A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2019
(#) blasz válasza Körmendi Gábor hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Nincs rendes gerjesztése,ha a motorvezérlő vezérli akkor ott a baj,de lehet hogy valahol egy negativ csatlakozás miatt csinálja.Főleg a motor kaszni közötti szokott nem érintkezni normálisan.Ha izzóval gerjeszted akkor van töltés rendes értéken?
(#) Körmendi Gábor válasza blasz hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
A töltés az minden esetben rendes 14,5V körüli, ahogy feljebb írtam, csak a lámpa és a computer jelez, és ezért letiltja pl a ventillátort.
(#) blasz válasza Körmendi Gábor hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Hibakód van?
(#) Körmendi Gábor válasza blasz hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Sajnos van, csak nem tudom kiolvasni, mert természetesen most ment tönkre az olvasó. Folyamatban van az új beszerzése.
Szerinted ott befolyásolhatja valami? Célszerű lenne kiolvasni előbb azt, hátha mond valamit?
(#) blasz válasza Körmendi Gábor hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Nyilván a hiba ismeretében már könnyebb lenne.De találkoztam már vezérlő hibával is.
(#) Körmendi Gábor válasza blasz hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Akkor megpróbálom kiolvastatni. Addig is köszönöm, még átnézem a testelést az akkutól, a generátorig és a műszerfalnál.
Következő: »»   136 / 156
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem