Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   101 / 101
(#) mlaci989 válasza Georgee hozzászólására (») Júl 18, 2019 /
 
Rendelkezésemre áll oszcilloszkóp. Ha kifejtenéd bővebben hogy mit kell megfigyelni,akkor rálesek.
(#) elektrorudi válasza mlaci989 hozzászólására (») Júl 18, 2019 /
 
Sok hibaforrást leírtak a kommentekben is, azt is, ami a megoldás volt a video feltevője esetében.
(#) mlaci989 válasza elektrorudi hozzászólására (») Júl 18, 2019 /
 
Vezérműtengely jeladó. De akkor esetemben miért nem ír ki hibakódot?
(#) Georgee válasza mlaci989 hozzászólására (») Júl 18, 2019 /
 
Link Itt nagyjából leírja mit kell figyelni. Hátha jelkimaradás van.
(#) mlaci989 válasza Georgee hozzászólására (») Júl 18, 2019 /
 
Köszönöm.
(#) VIM válasza mlaci989 hozzászólására (») Júl 18, 2019 /
 
Szia! Nem ismerem Multech S vezérlést de szerintem ha nincs tárolt hibakód az rendszerint levegős probléma szokott lenni vagy olyan periféria aminek csak a tekercs vagy ellenállás értéke ellenőrződik le, működése nem vagy csak közvetve okozna bejegyzést a hibatárolóba. Az EGR szelep levakolása sok kellemetlenségtől kíméli meg a kocsi gazdáját. Ebben az esetben nem tudni, hogy a fő szelep esetleg nem e átereszt vagy a kapcsolószelep (mágnesszelep amit az ECU kapcsolgat megfelelő üzemállapotban), ami a főszelep (kipufogógáz nyitó) szervó szelepét szívogatja a rajta keresztül haladó szívó oldali vákuum csövön keresztül, ami a fojtószelep alatti légbeszívó oldalba csatlakozik. Próbáld meg a vékony vákuum csövet lehúzni a főszelepről és bedugni azt, hogy javul e a helyzet. Ezzel leellenőrizve az "egér" szelep. A másik eshetőség a motorhőfok érzékelő ami a nem megfelelő értéke miatt túldúsít amit a vezérlő nem tud a gázpedál által "kért" értéken tartani. Persze erre már kellene valami hibakódnak is megjelenni, mert ha más nem is de a lambda biztosan tenne megjegyzést. Egy komolyabb Opcom-ra kellene rádugni a gépet, talán az mutatna valamit amin el lehetne indulni a hibakeresésben. A vezérmű tengely jeladó hiba, még ha az időszakos vagy hibás jelalak végett is de tenne megjegyzést a hibatárolóba. Persze az idő elteltével elöregednek ezek az érzékelők és hibás lehet a jelalak.
(#) Lezli46 hozzászólása Júl 24, 2019 /
 
Sziasztok!

Astra 1.7 2004. 17 DTH motor .270.000km. .Hibakód nincs, uj akku, uj öninditó., motort intenziven hajtja, de általában nagyon sokáig kell öninditózni.egy öninditó már kifeszült a sok tekertetéstől. Mi lehet a probléma? Opcom van.
Köszönöm a segitséget!
(#) blasz válasza Lezli46 hozzászólására (») Júl 24, 2019 /
 
Tank szivattyú,szállít eleget?Én már kínlódtam ilyen hibával.
(#) Lezli46 válasza blasz hozzászólására (») Júl 24, 2019 /
 
Valami ellenörzési mód erre?? Pl, ha volna referencia érték egy idevágó nyomás stb értékre????
(#) Georgee válasza Lezli46 hozzászólására (») Júl 25, 2019 /
 
Ha beindítottad a motort és utána újraindítod pár percen belül, akkor egyből indul vagy akkor is szenvedős? Engem az üzemanyagszűrő szivatott. Csere után volt amikor 15öt is tekert, mire beindult. Ha leállítottam fél órán belül pöccre indult, de hosszabb állás után kezdte megint. Visszatettem a régit, azzal semmi gond.
(#) mlaci989 válasza VIM hozzászólására (») Aug 6, 2019 /
 
Méregettem. Ezt kaptam.
A vezérmű tengely jeladó megkapja a + 5 Voltot. A főtengely jeladó viszont +2,6 Voltot kap az ecu-tól. Ez normális? Kábel rendben a vezérlőig kimérve. Pörögni pörög a motor,csak nem egyenletes az alapjárat. Meg indításkor megkapja egy pillanatra és elalszik. Újra indítás és megy. Üzemanyag rendszer rendbe van téve. Hibakód nincs.
(#) mlaci989 válasza mlaci989 hozzászólására (») Aug 6, 2019 /
 
Ilyen élőben:Bővebben: Link
(#) Lezli46 hozzászólása Aug 7, 2019 /
 
Sziasztok !
Tigra B 2005. 1.4XEP. Hardtop kinyitás után nem zárható többé!

Mi lehet a probléma? Hardtop le lett engedve ---- becsukni azonban már nem lehet., záráskor semmi sem történik, csak hibajelző (?) csipogás van amig a zárókapcsolót nyomom., csomagtartó müködtetés rendben, bizitk jók, hibakód nincs, Opcommal nézve, gyakorlatilag a tetömozgatás egyáltalán nem volt használatban idáig.., csak vevöjelöltnek be lett mutatva.., hiba volt ---- mert nyitott állapotban van azóta..,
Sürgös volna egy jó kis segitség.
(#) Lezli46 válasza mlaci989 hozzászólására (») Aug 7, 2019 /
 
Csak egy ma megtörtént " hasonló" eseményt irok le.., sugalmazást kihagyva.., Wagon R+.., kb ugyanazokat az értékeket produkálta mindkét szenzor.., tehát látszolag jónak is lehet minösiteni öket stb-stb...,
A sikeres megoldás mégis mindkét szenzor egyidejü cseréje volt....,
(#) levaitamas hozzászólása Aug 8, 2019 /
 
Sziasztok!
Egy 2002-es G Astra-n irányjelző problémám adódott. Egy jobbra indexnél feltűnt a gyors villogás a műszerfalon és természetesen a gyors kattogó hang is. Gondoltam izzó. Az érdekes, hogy sem a jobb első lámában lévő, sem pedig a jobb sárvédőn lévő nem működik. A jobb hátsó villog. Az izzókat cseréltem, de nem javult meg. Foglalatok tiszták.
Merre kellene elindulni?
(#) FIGIRI válasza levaitamas hozzászólására (») Aug 8, 2019 / 1
 
Szia! Egy próbalámpával meg kelllene nézni, hogy a foglalathoz menő vezetékeken nincs-e szakadás. A próbalámpa egyik vezetékét az akku negativjára, a másikat a foglalat középső érintkezőjére téve, felkapcsolt irányjelzőnél ha próbalámpa villog, akkor a foglalat nem kap testet. Ha igy sem villog, akkor a kapcsolt vezeték lehet szakadt. Akkor ki kell varázsolni a korbácsból megkeresni a szakadást. A foglalat testelését ellenőrizni pedig az akku pozitiv - próbalámpa - foglalat testérintkező viszonylattal lehet. Sikeres javítást !
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2019
(#) mlaci989 válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 8, 2019 /
 
Érdekes.
Amúgy a 2 jeladó jele jó ponton metszi egymást esetemben?
(#) Uviktor válasza levaitamas hozzászólására (») Aug 9, 2019 /
 
Szia,
Szerintem relé beégés,előfordul a típusnál.
A biztitábla felső részén van egy sor kis méretű sárga relé,sajnos már nem emlékszem pontosan melyik,de ha működteted az irányjelzőt,megtapintod és érzed melyik kattog.

Esetleg érdemes segítséggel ellenőrizni a hátsó lámpatestek működését.
Egy test szakadás hátul okozhat problémát.
(#) levaitamas válasza Uviktor hozzászólására (») Aug 9, 2019 /
 
Szia!
A foglalatokhoz egy barna és egy fekete/zöld csíkos vezeték megy. A jobb hátsó lámpának csatlakozójában is megtalálható. Ha ott bekötök egy 21W-os izzót, akkor normál sebességgel villog az index.
Következő: »»   101 / 101
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu