Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   163 / 345
(#) Directors válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 21, 2014 /
 
Igen,van rajzom hozzá. Rendben rámérek meg megnézem a vezérlő testelését még egyszer.
Bár a szenzorra menő testkábelt már kicseréltem, meg megpróbáltam a szenzornak már a rádiótól testet vinni.

razor1995
Megnézem hogy mi lesz ha az akkuról adok neki testet.
Van labor tápom,arról eltudom indítani az ECU-t.Megnézem azt is.
A hozzászólás módosítva: Máj 21, 2014
(#) Ricsi89 válasza Directors hozzászólására (») Máj 21, 2014 /
 
Elvileg akkor a szenzor testjét kizárhatjuk. De a vezérlő testpontjait mérd végig, főleg akkor nézd, amikor hibás lesz az érték a szenzornál.
Jó ötlet az asztalon való tesztelés is. Adsz neki tápot, rákötöd a potit meg a műszert és nézed. Ha ekkor is hibás a jel, na az már érdekesebb.
A hozzászólás módosítva: Máj 21, 2014
(#) molnarp válasza Directors hozzászólására (») Máj 22, 2014 /
 
Idézet:
„. A hiba az hogy mikor átlépi az 50 fokot akkor leugrik -11 fokra a diagnosztika szerint.”


Nem lehet, hogy a diagnosztikai szoftver hibás? Mivel nézted?
Van a motornál valami tünet is, hogy rossz a mérés?
A szenzoron eső feszültséget műszerrel mérted vagy a diagnosztika alapján nézted?
Az asztalon teszteld le az a legjobb megoldás, ez hamarabb is eszünkbe juthatott volna.
(#) norbinumber3 válasza proli007 hozzászólására (») Máj 23, 2014 /
 
köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2014
(#) Directors válasza molnarp hozzászólására (») Máj 23, 2014 /
 
Üdv mindenkinek!

Na kiderültek a dolgok.
Elvittük egy másik autószerelőhöz. Rátette a diagnosztikát, persze ez sokkal komolyabb volt és láss csodát, semmi baja nem volt a hőmérsékletnek. Aki először nézte annak a gépe volt rossz. Hát félig örülök félig pedig ideges vagyok hogy feleslegesen kidobtam 13ezret munkadíjra meg alkatrészekre. :/
Az első szerelő azt mondta hogy jó a lambda szonda. Akihez most vittem ő meg azt mondta hogy valószínűleg nem jó. Mondta hogy működik csak be van lassulva. Átmentünk a szomszéd városba és ott egy hitelesített lambda mérővel ki lett mérve és igaza volt a komának. Lassú a lambda szonda. Szerencsére volt egy csere darabom és arra kicseréltük. Most már az is jó. Ha minden igaz akkor most már jó a kicsike. Lehet tesztelni a fogyasztást.

Amúgy a motornál tünete nem volt. A szenzoron eső feszt műszerrel mértem.

A legfontosabb hogy köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2014
(#) molnarp válasza Directors hozzászólására (») Máj 23, 2014 /
 
Komolyan mondom ez volt a legutolsó dolog ami az eszembe jutott...
Embert így megszivatni...
Mi a neve annak az* szoftvernek?
A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2014
(#) bika1985 válasza potyo hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Köszönöm a választ! Gondolom, akkor ezt csak szervizben lehet megjavítani?
(#) zolika60 válasza bika1985 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Nem csak ott, de gondolom nincs rutinod ilyesmiben, ezért jobb ha elviszed valakihez aki ért hozzá.
(#) bika1985 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Valóban nincs rutinom az ilyenben
Biztos hülye lesz a kérdés, de szerinted mekkora az esélye, hogy ez a baja és ha ez lenne, akkor ez kb. mennyibe kerülhet?
(#) zolika60 válasza bika1985 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Elég nagy, bár látatlanban nehéz biztos diagnosztikát adni. Ha ez a hiba, akkor anyagköltsége nincs, csak munkadíja, de azt nehéz megmondani mennyi, mert sem a hiba helyének megtalálási idejét, sem a javító ember óradíját nem tudom. A kettő szorzata a fizetendő összeg. Ez szerencsés esetben közel nulla, mert egy a típust ismerő ember egyből odanyúl ahova kell és kész is, de több órás kínlódás is lehet belőle.
(#) bika1985 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Azért ez így első körben nem tűnik olyan vészesnek, keresek egy szakembert és köszi a hozzászólást.
(#) bika1985 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Ja igen, nem tudsz esetleg egy jó szakembert ajánlani Pesten, aki megbízható?
(#) zolika60 válasza bika1985 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Sajnos nem.
(#) stevepapa hozzászólása Máj 27, 2014 /
 
Üdv!

Gondjai vannak, illetve egy Valeo fényszóró mozgató motorelektronika bekötésére lenne szükségem. A dobozán PA6.6GF30 felirat taláható. Erre a " barátunk" relét ír. Köszönöm a figyelmet.
(#) Ricsi89 válasza stevepapa hozzászólására (») Máj 27, 2014 1 /
 
B Corsa állítómotor? Ha igen, akkor 1-es láb test, 2-es láb állító potméter, 3-as láb tompított+.
(#) stevepapa válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 27, 2014 /
 
Szia!

Ez egy MG Zr 160 motorja, ettől persze lehet, hogy ugyan olyan. Köszi azonnal megnézem.
(#) stevepapa válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 27, 2014 /
 
Tudnál valami rajzot adni a bekötéséről ? Milyen értékű a poti, hogyan van bekötve, illetve hová?
(#) potyo válasza stevepapa hozzászólására (») Máj 27, 2014 1 /
 
Gyanítom, hogy nem lényeges a potméter értéke, mert csak referenciafeszültségnek kell. Tegyél 4k7 potmétert a 12V és a test közé, csúszkát meg kösd az állító bemenetre. Legyen a potméter középállásban az első próba előtt, majd csavarj a potméteren negyed-háromnegyed között, és figyeld, mozdul-e a motor. Ha mozdul, akkor kitekerheted végig.
(#) Ricsi89 válasza stevepapa hozzászólására (») Máj 27, 2014 /
 
Rákeresve egyből azt találtam, hogy Corsa-ba való. Bekötése pedig úgy van a potinak, ahogy potyo említette. Poti két vége a test és a táp, csúszka meg az állítómotorra.
(#) stevepapa hozzászólása Máj 27, 2014 /
 
Köszi, közben megtaláltam a Rave cd-n a bekötését. Igaz ez egy Rover 400, de szerintem u.az
(#) stevepapa válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 27, 2014 /
 
Igen, így van. Köszönöm. Már csak egy kapcsoló kell
(#) potyo válasza stevepapa hozzászólására (») Máj 27, 2014 /
 
Idézet:
„de szerintem u.az”
Nem gyártanak ezekből mindenféle autóhoz különfélét. Esetleg csak más címke vagy árcédula kerül rájuk...
A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2014
(#) stevepapa hozzászólása Máj 27, 2014 /
 
Köszönöm az infókat, jó lett! Ennél a 3 láb a test!
A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2014
(#) atis194 válasza bika1985 hozzászólására (») Máj 29, 2014 /
 
Szia.A müszerfal csatija nem érinkezik,amikor a hiba elöfordul csak probáld meg a tenyereddel megnyomni az oraegységet,és meglátod elindul.A megoldáshoz ki kell venni a müszerfalat,mad kipattintod a csatlakozot.A csatlakozo két fülére kétoldalu ragasztot ragasztasz,hogy kinnebb ugorjon majd vissza az égész.H szétkapod meglátod miröl van szo Nem nagy melo.Sok sikert
(#) halacska82 hozzászólása Jún 2, 2014 /
 
Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Adott egy 97-es diesel passat amihez szeretnék kulcsot tanítani, mivel csak 1db-ot kapott hozzá a tulaj.
Másoltatott hozzá kulcsot valamint megvan hozzá a transponder is. (ugyan olyan mint az eredeti kulcsban)
Az óra gyári száma 3B0 919 880D (még zöld világításos, ha jól tudom Magneti Marelli bár a hátulján csak annyi van MM4)
A következő a problémám : kiolvastam az óra login kódját a VAG K-kommander-el majd VAG-Com progival próbáltam hozzá tanítani az új kulcsokat (mint eddig minden autónál)
De amint beírom a login kódot elalszik az immo visszajelző és bármilyen, akár transzponder nélküli kulccsal is indítható az autó egy ideig. Motor leállítása után eltelik kb 10-15 perc és onnantól semmivel nem lehet beindítani és villog az immo visszajelző. Ha beírom a login kódot akkor megint elalszik és kezdődik elölről...
Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudja, hogy mi okozhat ilyen "hibát"?
Elképzelhető, hogy rossz login kódot kapok? mert eddig minden óra 4 jegyű login kódot kapott ez viszont csak 3 jegyűt.
Válaszokat előre is köszönöm.
További szép napot

üdv
Laci
(#) enree hozzászólása Jún 7, 2014 /
 
Sziasztok!
93-as 1.3 Cl Alba Escort ventilátoros hűtését szeretném egy kicsit jobbá tenni. Akarok csinálni egy kis elektronikát, ami kapcsolgatja a ventilátort, az szeretném, hogy még a gyárilag beállított határhőmérséklet elérése előtt beinduljon.
Létezik olyan (eredetileg nyilván más autóhoz való), változó ellenállású hőmérő, amit be tudnék csavarni a jelenlegi hőkapcsoló helyére?
Az elektronika megépítése már nem okoz gondot
Előre is köszi.
A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2014
(#) Ricsi89 válasza enree hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Miért nem veszed le a hőfokjelet a műszer hőgombájáról?
(#) enree válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Gondoltam rá, de szeretném, ha a kijelzés azért megmaradna.
(#) Ricsi89 válasza enree hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Megmaradna, csak a feszültséget vezeted rá a jeladóról az elektronikádra. Ott meg egy komparátorral összehasonlítod a referenciával, az meghajt egy tranyóval egy relét és kapcsol.
(#) enree válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Egy szenzorral csináljak két feszültségosztót?
Következő: »»   163 / 345
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem