Fórum témák
» Több friss téma |
Most már csak ezzel kell valamit kezdenem. Új kondik, potméterek vannak benne.
Gyere érte! Espoo. Helsinki mellett.
A terv az hogy beledobom egy dobozba. Korábban már csináltam hasonlót. A hozzászólás módosítva: Ápr 15, 2017
Szia. A Sárga hengeres fólia kondikat honnan vetted? Régen én is vettem egy rakással, de most pont olyan értékeket nem kapok sehol ami kellene. Elvileg már nem gyártják.
Idézet: „Feliratozásra nincs valami ötletetek? Próbáltam rá vasalni, nem sikerült. A matricázás sem jött össze. Mire hólyagmentesen felragasztottam lejöttek a betük a matricáról.” Milyen matricát használsz, papír, vagy műanyag fólia alapút? (És gondolom lézerrel nyomtatod.) Ha nem papír, akkor igen, van ötletem. Én analóg műszer számlapokat készítettem jópárat, és ott sem néz ki jól, ha buborékos. (Egy legutóbbit pl itt láthatsz.)
Szia!
e-Bay Bővebben: Link
Szia!
Műanyag fóliát használok lézer nyomtatóval. Le szoktam mosni alkohollal nyomtatás elött, hogy jobban tapadjon rá a festék. Ha elsőre nem sikerül felragasztani jól, akkor visszaszedésnél lejön a festék. Azon gondolkodtam hogy úgy ahogy az autókat matricázzák, mosogatószeres vizzel benedvesíteném a felületet. Így buborékmentesen el lehet dolgozni, de szerintem a simításnál le fog jönni a festék. Te hogy csináld? Nekem így sikerült.
Jó irányban keresgélsz.
Az alulemezt bőségesen be kell nedvesíteni mosogatószeres vagy szappanos vízzel. Nem kell, hogy sok legyen benne, épp csak a kéznek kicsit síkos legyen az oldat. A fólia rövidebb oldala mentén húzd le a hátulját, és illesszed a fóliát a lemezre. ha nem áll jól, nyugodtan emeld vissza, nem fog sérülni. Ha rendesen be volt nedvesítve a lemez és nincs túl nagy felület rajta a fóliából, akkor visszaemelés nélkül is igazítható valamennyit. Ha már jól áll, akkor a hátsó védőpapírt húzva lassan fektesd a fóliát a lemezre. Nem kell nagyon simítgatni, a víz segít, hogy ne legyen alatta buborék. Ha mégis, óvatosan visszaemelve, egészen kicsit rásimítva egy vastag, lapos (száraz) ecsettel ki fog feküdni. Miután helyén a fólia, ráteszel egy tiszta fehér papírt, és az egészet átküldöd egy laminálón, hidegen (ha fűtöd, a festék átragadhat a papírra). A lamináló kinyomja a felesleges vizet, kész. A ~1,5...2mm-nél vastagabb lemezeket sajnos nem lehet a közönséges laminálókon átküldeni. Ebben az esetben kell egy olyan gumihenger, amit régen a fotósok használtak a papírnagyítások szárításakor, ez kemény, egyenes gumihenger. A lemezt sík felületre terített újságpapírra teszed, a fóliára egy réteg tiszta papír, és kézzel, mindig ugyanabban az irányban haladva többször áthengereled. Ha nincs gumihenger, egy közönséges konyhai sodrófa is megteszi, de óvatosabban kell vele bánni, hogy ne csússzon meg a hengerelés közben, mert megnyújthatja, megsértheti a fóliát.
Ha érdekel, mutatok más megoldást előlapra. Alumínium lemez, maratva. Kicsit munkás, de az életben nem kopik le róla a felirat.
Itt van az előbb emlegett műszerem előlapja, kb. 0,2 mm mély a bemarás (most csak ezt a képet találtam, sajnos nem túl jó a vaku miatt). Nincs festve a felirat, csak kicsit oxidálva, de be is lehet - pl. vizes akrillal - festeni a bemaratott mintát.
Sikeresen felhasználtam a maradék panelt. A hűtő borda fölé került néhány szellőző lyuk, valamint a csövet kívülre raktam. Most már csak valami doboz kell neki.
Hi!
Tudna valaki mutatni egy kapcsolási rajzot ehhez a Layout-hoz! (Ezen az oldalon található http://www.lynx.bc.ca/~jc/pedalsSRVspecial.html az alsó) Köszi
Szia!Ott a rajz felette!Ahogy nézem ugyan az a kapcsolás mint a felette lévő layout, csak ezt más valaki tervezte, más elrendezésben.Az alkatrész számozás is más!
Hasonlit rá de nem ugyanaz nekem az eredeti kellene ha megvan valahol.
Bocsi!Valamit nem értettem.Neked az utolsó layout tetszik, azt építenéd meg.Annak kellene a kapcsolási rajza.Nos, ott a rajz, ami közli a kapcsolás mikéntjét.Ha eltér a layout-tól amit te szeretnél elkészíteni, csak alkatrész értékekben térhet el.Alkatrész táblázat meg van a te layout-todhoz.Ha nem hiszed rajzold vissza!
Sajnos nem csak alkatrész értékeiben tér el a kettő hanem bekötésben sem azonos. Nézd még a bemeneti és a kimeneti alkatrészek rendezését, valamint a tàpellátás felől sem azonos a kettő. Valóban az alsóvall szimpatizálók és azt is tudom, hogy egy modolt kapcsolàs az eredeti 808-hoz képest. Nos erre a modolt rajzra lennék én kiváncsi.
Az egyik elkészült, és itt a másik. Marshall VS100. A gondja hogy halkan szól. Végfok prpblémája van. Talán ha 1 W jön ki belőle. Illetve jött egy JCM800 láda is.
Sziasztok! Építenék egy reverb pedált gitárhoz. Két verzión gondolkodom. Youtube-on találtam mindegyikről mintákat, de nem igazán sikerült még eldöntenem melyik lesz a favorit. Szívesen meghallgatnám a véleményeteket ezekről: ( Equinox II, vagy D-Verb) ez utóbbi kicsit drágább a BTDR-2H brick miatt.
equinox: http://www.valvewizard.co.uk/equinoxII.PDF d-verb: http://www.generalguitargadgets.com/pdf/ggg_verb_sc.pdf Van valakinek tapasztalata velük? Vagy más reverb ötlet esetleg? Nem kell sok állítási lehetőség, pont ez fogott meg mindegyikben, hogy van egy poti oszt csókolom. Köszi.
BTDR-rel építettem, jó.
Egyébként úgy tudom, abban is 3db PT2399 van valami körítéssel.
Valakinek van tapasztalata Marshall VS100-al? Nem működik a végfok panel. A +-39 V megvan, kondi új, forrasztásokat átnéztem, de nagyon halkan szól. Az előfok rendben. Rákötöttem egy TDA7293-ra. Azzal ment. Jó lenne megmenteni az eredeti panelt, de ha nem megy belerakom a TDA-t.
Még annyi, hogy amikor kikapcsolom, elkezd felhangosodni, amíg a kondik bírják. Ebből arra gondolok, hogy a végtranzisztorok rendben vannak. Hol keressem a hibát? Köszönom a segítséget!
Kontakt hibára gyanakszok. Nekem a gyári kombóra kellett ráütni hogy ismét hangos legyen.
Ennél tudományosabban javítanám. Azt meg kell nézni hogy a bemeneti FET-ig minden rendben van-e. Utána a végfok az a klasszikus TEXAS felépítés. Azért mert hangos, még nem biztos hogy jó minden végtranyó. DC OFFSET-et kell mérni, aztán kikötni a némító FET et. Előtte visszaellenőrizni a tápot. Én 8 ohms ellenállással terhelném és párhuzamosan leosztanék egy 100 Ohm körüli ellenállással egy kicsi hangszórót. Ezzel nem nyírod ki a hangsugárzót a tesztek alatt. Beletenni egy IC-t barbárság.
Honnan szerzel ennyi kombót? Nem tudunk mi is szerezni hibásat?
Szerintem tudtok, csak az eladók nem biztos hogy vállalják külföldre a postázást. Ide kell költözni. Itt az emberek nem javíttatják a régi hulladékot, hanem eladják, és vesznek újjat. Én megveszem, rendberakom, majd eladom. A helyi vaterát, jófogást, gsfanatic-ot használom.
Abban tudsz segíteni, melyik a némító tranzisztor?
J111. FET. A nézi a tápot és némítja a bemeneten. De ennek kikötése csak a tesztek elvégzéséhez kell.
Már vagy 25 éve, vagy több is, láttam egy tranzisztoros kapcsolást. Egy gitártorzitó után egy frekvencia felezőt illesztettek igy egy torzitós basszgitárt hoztak létre. Tudja valaki hogy hol található ez a kapcsolás? Ha hasonló működésü kapcsolási rajza van valakinek, megköszönném.
Frekvenciát csak úgy nem lehet felezni főleg néhány tranzisztorral. Esetleg ha fel van bontva a spektruma processzorokkal elég nagy munka. Szerintem valamit félreértettél.
De lehet, és még csak nem is bonyolult. Egy CMOS vagy TTL osztoval. ( D vagy JK). Azért kellett elé a booster, hogy mindez müködjön. Én sem tudom pontosan hol ama rajz, de valoban volt ilyen közkézen. Az egyszerü oszto esetén azzal kellett a leginkább foglalkozni, hogy a hangok lecsengése alatt a oszto ne nagyon billegjen illetve az ne legyen hallhato. Azok a digitális osztok ugyanis mindig egy szintet tudnak csak kiadni.
Szerk. Közben eszembe jutott hol láttam:Divider A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2017
Ami lehet még, az egy tranzisztoros bistabil áramkör. Kísérletként lehet, hogy van értelme foglalkozni ilyennel.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |